باربیکیو ذغالی و گازی | خرید باربیکیو گازی ذغالی | فروش باربیکیو گازی ذغالی

 باربیکیو زغالی و گازی یکی از انواع باربیکیو است که قابلیتی دوگانه دارد ؛ یعنی  می تواند با زغال ، گاز شهری ( گاز مایع ) کار کند . 
اگر شما از آن دسته افراد علاقه مند به سیخ کشیدن و کباب کردن گوشت ، مرغ ، ماهی و... در منزل و خارج از آن هستید ، می توانید از کباب پز های دوگانه زغالی و گازی استفاده کنید .


از کباب پز های زغالی و گازی می توانید در فضای منزل ( حیاط ، حیاط خلوت ، تراس ، بالکن و ... ) و بیرون از منزل استفاده کنید .
این باربیکیو در خانه با گاز شهری و در فضای بیرون ، با زغال کار می کند . مزایا و معایب آن ، مزایا و معایب هر دو نوع کباب پز گازی و کباب پز زغالی را در بر می گیرد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم .

مزایای کباب پز دوگانه زغالی و گازی

1. از مهمترین مزایای این نوع باربیکیو می توان به قابلیت استفاده ی آن در هر مکانی اشاره کرد ؛ یعنی شما در مکان هایی که به گاز دسترسی دارید و هم در مکان هایی که فاقد این دسترسی هستید ، می توانید از این باربیکیو استفاده کنید . 
2. این کباب پز ها در صورت کار کردن با گاز شهری ، دود کمی تولید می کنند ، فاقد آلودگی می باشند و فضای اطراف را به اندازه ی زغال کثیف نمی کنند . در صورت کثیف شدن فضا ، به آسانی می توان آن را تمیز کرد . 
3. سرد و گرم شدن این باربیکیو در صورت استفاده از گاز شهری ، مدت زیادی به طول نمی انجامد . 
4. باربیکیو های دوگانه زغالی و گازی دارای تنظیم کننده درجه حرارت می باشند . 
5. در صورت به کار بردن این کباب پز ها در فضای بیرون ، می توانید از کباب دودی نیز بهره مند شوید .

معایب کباب پز دوگانه زغالی و گازی

1. برای روشن و خاموش کردن این کباب پز ها در خارج از منزل و جایی که فاقد گاز باشد ، باید از زغال استفاده کنیم که وقت بسیار زیادی لازم دارد .
2. زغال دود زیادی تولید می کند و باعث آلودگی فضای اطراف می شود . 
3. تمیز کردن باربیکیو های دوگانه در محیط بیرون ، کاری دشوار و وقت گیر است .
4. باربیکیو های دوگانه در صورت کارکردن با گاز شهری ، حرارت زیادی ندارند ؛ به همین علت ممکن است کباب ، کیفیت کباب پخته شده بر روی زغال را نداشته نباشد .

 

سخن پایانی

هماطور که مشاهده فرمودید ، کباب پز های زغالی و گازی ، قابل استفاده در هر مکانی می باشند . دوگانگی این کباب پز ها باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشند . قیمت آنها نیز به ابعادشان بستگی دارد .
امیدواریم مطالعه ی این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . برای مشاهده قیمت باربیکیو ذغالی و گازی ، می توانید به فروشگاه آریانا فایر مراجعه فرمایید .

منبع : arianafire.com



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 183
برچسب ها : باربیکیو " ساخت باربیکیو " باربیکیو آجری " باربیکیو ذغالی" باربیکیو گازی" قیمت باربیکیو "باربیکیو دیواری,

تاريخ : پنجشنبه 15 آذر 1397 | 12:47 | نویسنده : admin |

Sew Over It sewalong

آیا شما با لباس فلورانس این ماه پیوستگی دارید؟ ما بسیار هیجان زده شده ایم که اولین نمونه از الگوی جدید از Sew Over It است. همانطور که فلورانس برای پارچه های مایع با مقدار زیادی پارچه فروشی مناسب است، از تیم در Sew Over It خواسته ایم تا راهنمایی های خود را برای نحوه گرفتن نتایج بهتر از پارچه های سبک تر به اشتراک بگذاریم. برای ادامه مطلب ...

پیوستن به فلورانس Sewalong و شما می توانید پارچه را برنده شوید
Vist sewoverit.co.uk برای فهرست الگوهای خیاطی بیشتر از Sew Over It فهرست
چگونه می توان الگوهای دوخت برای بتس کامل را تغییر داد
10 راهنمایی برای ماشین دوختن هر مبتدی باید بدانند
10 راهنمایی برای دست زدن به پارچه های سبک تر
اگر قرار است لباسهای مازی مانند لباس فلورانس را بپوشانید، پارچه هایی مانند ریحان، ژرژت و تیفوسی را کامل خواهید یافت، اما می توانید آنها را بردارید. برش پارچه بر روی یک لایه به جای روی آن، می تواند کمک به اطمینان از بریدن دانه ها شود.
هنگامی که شما پارچه های سبک وزن را می برید، حفاظت از راهروها به میز با نوار پوششی می تواند به حفظ آن پایدار کمک کند.
اغلب با طناب و ژرژت می توان از روی حیله و تزویر به سمت راست و طرف های ناسازگار اشاره کرد. ما دوست داریم که طرف اشتباه را با یک گام به گام نشان بدهیم تا به ما کمک کنیم تا قطعات را دنبال کنیم. ما این را برای آستین مفید می دانیم.
برای پارچه های سبک وزن مانند پارچه های تیفوسی، یک سوزن فوق العاده خوب میکروفون و یک سوزن ابریشم را انتخاب کنید تا پارچه را از بین نبرید.
با پارچه های سبک وزن بسیار زیاد، یقه را با organza تثبیت کنید به جای اتصال به آهن.
برای کمک به تثبیت پارچه به عنوان آن را از طریق دستگاه می رود، یک نوار کاغذ ردیابی در زیر درز قرار داده است. پس از اتمام ساختن، می توان آن را به آسانی پاره کرد.
اگر هنگام کشیدن در اطراف منحنی ها پارچه خود را پیدا کرده اید، با استفاده از طول کمربند کوچکتر تلاش کنید. این نیز باعث کاهش سرعت دوخت شما می شود و مانع ساخت پارچه در هنگام خیاطی می شود.
اگر بتسچین باعث می شود که پارچه شما به سگ های خوراکی کشیده شود خط خود را با دوخت 1 میلی متری برای اولین 3 سانتیمتر شروع کنید، که در آن نقطه بازگشت به استاندارد 2.5 میلیمتر طول دوختن است. در انتهای پایان با 3 سانتی متر دیگر از بخیه کوتاه. در هر طرف، موضوع بالا و موضوع بام را با هم بچسبانید.
اگر شما یک overlocker ندارید، درزهای فرانسوی دوختن لباس خود را به پایان ناپذیر دوست داشتنی ارائه می دهد.
دکمه های سبک وزن را برای مطابقت با پارچه های سبک وزن خود انتخاب کنید تا آنها جلوی لباس را بکشند.
دوختن بیش از این دوختن

Sew Over It sewalong



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 192
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 19:35 | نویسنده : admin |

پیوستن به انقلاب کوبیده با کارگاه مهارت های ضروری گلدوزی رایگان ما! جزئیات دوزی یک روند بزرگ در خیابان های بلند است و این یک راه آسان برای ترمیم لباس های ساده در کمد لباس شما است.

گلدوزی دارای ریشه های آن را محکم در خیاطی از نسل قبل از ما، اما آن را هرگز محبوب تر شده است، با هزاران نفر از آلات چاپ جدید با الهام از پرنعمت می یابد و یا جنبش craftivist تورم. با استفاده از چند مهارت اساسی، می توانید جزئیات مربوط به روند را به لباس های ساده و لوازم جانبی اضافه کنید یا هنرمند DIY hoop را برای خانه خود ایجاد کنید.

گلدوزی دست یک مهارت فوق العاده برای یادگیری و استاد است، زیرا این بسیار متنوع است. این همان چیزی است که به عنوان یک پارچه ترسیم شده و سپس بر روی آن بچسبانید. در اینجا ما شما را از طریق چند راهنمایی، تکنیک ها و بخیه ها به کارشناسی ارشد قبل از اینکه شما شروع به طراحی گلدوزی.

شما نیاز خواهید داشت
پارچه: بهتر است پارچه های بافته شده را بچرخانید تا دوخت بین نخ های پارچه ناپدید شود. کتان و پارچه کتانی ایده آل است.
موضوعات: موضوعات مختلفی وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید، اما پنبه رشته ای شایع است. هر طول موضوع دارای شش رشته است، بنابراین شما می توانید از اعداد مختلف رشته استفاده کنید بسته به اینکه چقدر ضخامت شما باید بخیه باشد.
حلقه گلدوزی
شروع به کار: چگونه پارچه خود را آماده کنید
قبل از اینکه شروع کنید بهتر است پارچه خود را آماده کنید تا آن را از فرسایش متوقف کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد.

پوشش نوار: برای رفع سریع، لبه ها را با نوار پوشاننده مهر و موم کنید.
قیچی صاف کردن: در اطراف لبه را با قیچی صاف کنید.
دوخت زیگزاگ: برای پایان دادن به امن ترین، برای خیاط زنجیرهای سریع در اطراف لبه ها، از یک ماشین دوخت استفاده کنید. <FIG 1>
چگونه یک طرح را انتقال دهیم
بیشتر پروژه های گلدوزی از قالب ها استفاده می کنند که شما باید بر روی پارچه خود قرار دهید.

مرحله اول: پارچه خود را مطبوعات کنید و سپس تصمیم بگیرید که در آن شما می خواهید طراحی کنید.

گام دو: ساده ترین راه انتقال یک طرح این است که آن را ردیابی کنید. پارچه را به سمت راست بر روی قالب قرار دهید و با نوار پوشانده شدن مطمئن شوید. با استفاده از مداد، مداد یا حلال محلول در آب، رنگی را که روی پارچه نشان داده می شود، بر روی تمام خطوط ردیابی کنید. <FIG 2>

گام سوم: اگر شما در تلاش برای دیدن طراحی از طریق پارچه و سپس نوار طراحی و پارچه بر روی
یک پنجره. نور از طریق درخشش می شود، بنابراین می توانید ببینید که طراحی را قبلا نشان می دهید.

مرحله چهارم: هنگامی که طراحی خود را ردیابی می کنید، پارچه را به یک حلقه یا قاب قرار دهید. این تنش صحیح را فراهم می کند و بخیه های شما کوچکتر خواهد بود. <FIG 3>

شروع به دوختن!
گره زباله
این ساده ترین راه برای شروع است. در اینجا چگونگی انجام آن ...

گام اول: گره یک پایان از موضوع خود را و از طریق جلو پارچه خود را، حدود 2.5cm (1in) از نقطه شروع خود را. ابتدا بافت آن را بپوشانید.

مرحله دو: شروع به دوختن طرح خود کنید، مطمئن شوید که روی موضوع شروع خود را بچسبانید. هنگامی که موضوع شروع شما امن است، به راحتی گره را از بین ببرید.

گام سوم: برای تثبیت موضوع زمانی که بخیه را به پایان رسانده اید، آن را از پشت بافت خود بچسبانید.

گره حلقه
اگر شما با دو رشته کار می کنید می توانید از این روش شروع شسته استفاده کنید.

مرحله اول: یک طول یک نخ را برش دهید که طول آن دو برابر طول می کشد و آن را نصف کنید تا یک حلقه را در یک انتها ایجاد کنید.

گام دوم: سوزن خود را با دو دنده پایان دهید. سوزن خود را به جلوی پارچه تان بیاندازید، حلقه کوچکی از نخ را بر روی عقب قرار دهید.

مرحله سوم: اولین بخیه خود را بسازید و سوزن را از طریق حلقه در عقب عبور دهید. <FIG 4> کشیدن برای محافظت از موضوع. در حال حاضر با دوخت خود را به صورت طبیعی ادامه دهید.

چگونه الگوی خود را بسازیم
شما نیاز خواهید داشت:
پارچه پنبه ای: 30x30cm (12x12in)
پنبه رشته: دو سایه
حلقه گلدوزی چوبی: قطر 20 سانتیمتر (8 اینچ)
کیت دوخت پایه
یادداشت:

از روش گلدوزی و راهنمایی های بالا برای کمک به دوخت خود استفاده کنید.
برای شروع، قالب گلدوزی ما را از شماره 25 دانلود کنید.
6 سوزن ضروری را امتحان کنید
همانطور که ما در بالا نشان دادیم، طراحی خود را به پارچه در یک حلقه انتقال دهید. در حال حاضر از این شش سویه متفاوت برای الحاق این الگو استفاده کنید. از مخلوطی از این بخیه ها استفاده کنید (قبل از این که اطمینان داشته باشید، ابتدا روی برخی از پارچه های ضایعات تمرین کنید).

1. چگونه ساتن دوخت
سوزن را در 1 در یک طرف بیاورید و سپس آن را در 2 طرف دیگر بردارید. ادامه کار در این راه، اطمینان حاصل کنید که بخیه ها لمس می شوند.

2. چگونه به طور مستقیم دوختن
این کوک را می توان برای هر طول کار کرد، اما مراقب آن می شود در سراسر پارچه sag. ابتدا سوزن را در ابتدا بچرخانید و سپس 2 را به پایان برسانید.

3. نحوه تقسیم کردن دوخت
یک سوزن کوچک را با سوزن خود را در 1 و پایین در 2 قرار دهید. دوباره سوزن را در 3 بیاورید و سپس اولین سوزن را بکشید.

4. چطور میخوای بخوری؟
کوک پشت باید کار کند تا تمام سوزن ها یکسان باشند و بدون شکاف بین آنها باشد. سوزن را در 1، پایین در 2، در 3، پایین در 4 و به همین ترتیب، همیشه سوزن بر روی خود کار کنید.

5. چگونه جوراب زدن
سوزن خود را در 1 و سپس دوباره در 2 فقط در زیر. دوباره سوزن را در 3 قرار دهید تا مطمئن شوید که موضوع زیر سوزن دروغ می گوید. سوزن را به آرامی از پارچه بکشید تا یک حلقه شسته شده ایجاد شود. به این ترتیب از راست به چپ دوختن را ادامه دهید، مطمئن شوید که تمام زنجیرها یکسان هستند.

6. چگونه یک گره فرانسوی را شلاق بزنید
رشته خود را تا جایی که میخواهید گره فرانسوی خود را بیابید، بکشید. موضوع را با دست چپ خود نگه دارید، دو بار سوزن را در اطراف پیچ پیچ کنید (نخ را در اطراف سوزن پیچ نزنید). فقط نقطه سوزن را به پارچه نزدیک به جایی که آن را ظاهر کرده اید قرار دهید و گره را پایین سوزن قرار دهید تا روی سطح پارچه بماند. سوزن را از طریق پشت پارچه بکشید، موضوع را تکان دهید، بنابراین موضوع در اطراف سوزن پیچ خورده است تا یک گره فرانسوی ایجاد شود.

چگونه می توان پروژه گلدوزی خود را پایان داد
شستشو
پارچه های شسته شده پس از دوختن واقعا گلدوزی خود را به زندگی می اندازد و همچنین ترد شدن را به چوب و یا پارچه کتانی می دهد.

گام اول: پارچه تختخواب خود را برای مدت 15 دقیقه در یک کاسه آب گرم با یک پاک کننده ملایم ملایم فرو ببرید و سپس به آرامی آن را تحریک کنید.

مرحله دو: برای حذف نشانه ها، اسفنجی به آرامی، مراقب باشید که در صورتی که ممکن است خراب کردن بخیه.

مرحله چهارم: بلافاصله بشویید و دوخت خود را در یک حوله بچرخانید تا آب اضافی را فشار دهید. برای خشک کردن بگذارید.

فشار دادن
اگر شما پارچه خود را شسته اید، بهتر است پارچه خود را در حالی که کمی مرطوب است، فشار دهید. اول، دستمال توالت خود را با یک حوله ضخیم پد کنید. کار خود را به سمت راست پایین بکشید و روی پارچه آن پارچه نازک و پاک باشد. با دقت فشار دهید تا پارچه خشک شود. حوله آهن را از پهن کردن بخیه ها متوقف می کند. مطبوعات را به آرامی، کار نقاط آهن را به بخیه.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 215
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 19:22 | نویسنده : admin |

در هفته دوم ما در سری آموزشهای دوخت ما برای راهنمایی های ضروری برای طراحان شروع به خوش آمدید. این هفته، پیدا کردن چگونگی تنظیم الگوی مناسب برای اندازه گیری های خود را کاملا.


در این کارگاه مجازی، ما به شما نشان می دهیم که چگونه الگوی خود را به اندازه ی اندازه گیری های خود تغییر دهید، چگونه می توان یک طعم و مزه را تنظیم کرد، و چگونه طول و قطر الگوی دوخت را تنظیم کنید. شروع کنیم!

در صورت از دست رفته بودن آن: هفته گذشته ما نشان دادیم که چگونه می توان اندازه گیری های بدن خود را با دقت انجام داد. اگر شما نیاز دارید، قبل از شروع تغییر اندازه الگوی دوخت خود، این پست را بررسی کنید.

درک الگوهای اندازه بر روی الگوهای خیاطی
شما خواهید دید که نمودارهای اندازه بر روی پوشش الگوی یا دستورالعمل های الگوی دوختی چاپ می شوند و از نام تجاری به نام تجاری متفاوت هستند. این نمودار استاندارد ما است که ما در مجله Simply Sewing استفاده می کنیم اما همیشه باید خودتان را اندازه گیری کنید و نمودار را در الگوی خود بررسی کنید تا اندازه خود را پیدا کنید.Sewing patte size chart

How to pick which sewing patte size to make

"اگر اندازه گیری های من همه را به یک اندازه الگوی مشابه نمی سازند، چه؟"
هنگامی که اندازه گیری های خود را انجام داده اید، اندازه را از نمودار اندازه بر روی الگوی نزدیک ترین به اندازه گیری های خود انتخاب کنید. اگر بین دو اندازه قرار دارید، بهتر است برای اندازه بزرگتر بروید، بنابراین میتوانید لباس خود را تنظیم کنید تا اگر نیاز دارید کوچکتر آن را تنظیم کنید.

با این حال، افراد به ندرت دقیقا در اندازه های کمر، کمر و ران با اندازه های مختلف الگوی اندازه الگوی مناسب قرار می گیرند، بنابراین انتخاب کردن اندازه برای برش دادن می تواند مشکل باشد. خوشبختانه، همانطور که بیشتر الگوهای لباس پوشیدن چندزمانه می شوند، می توانید ابعاد آن ها را با هم ترکیب کنید تا بتوانید متناسب با شکل بدن خود داشته باشید.

اگر در الگوی خود دارت وجود داشته باشد، آنها را بسته و پین را به محل قرار دهید.
با استفاده از یک قلم رنگی مختلف یا برجسته کننده، یک خط از انتهای خط اندازه گزینشی انتخاب شده خود را به انتهای خط اندازه کمر انتخاب کنید.
 تیک بزنید تا خط خطی انتخاب شده خود را به خط اندازه دور کمر انتخاب کنید.
اگر خط الگوی درست باشد، می توانید آن را با یک خط مستقیم متصل کنید. با این حال، اگر خط منحنی باشد، شکل منحنی الگو را برای اتصال آنها دنبال کنید. شما می توانید یک حاکم منحنی به نام منحنی فرانسوی خریداری کنید که اگر شما ترجیح می دهید این کار را انجام دهید.
هنگامی که شما در خطوط جدید خود کشیده اید، دارت را باز کنید تا الگوی درست تخت شود. به خاطر داشته باشید که هر قطعه یا نشانه الگوی دیگر که ممکن است قطع کرده اید را بیان کنید.

اصول کت و شلواری: چگونگی تنظیم الگوی دوختی را انتخاب کنید
صدای جیر جیر
توسط zwilliams 8 اکتبر 2018 10:40 صبح

 چگونگی اندازه گیری خودت
در هفته دوم ما در سری آموزشهای دوخت ما برای راهنمایی های ضروری برای طراحان شروع به خوش آمدید. این هفته، پیدا کردن چگونگی تنظیم الگوی مناسب برای اندازه گیری های خود را کاملا.


در این کارگاه مجازی، ما به شما نشان می دهیم که چگونه الگوی خود را به اندازه ی اندازه گیری های خود تغییر دهید، چگونه می توان یک طعم و مزه را تنظیم کرد، و چگونه طول و قطر الگوی دوخت را تنظیم کنید. شروع کنیم!

در صورت از دست رفته بودن آن: هفته گذشته ما نشان دادیم که چگونه می توان اندازه گیری های بدن خود را با دقت انجام داد. اگر شما نیاز دارید، قبل از شروع تغییر اندازه الگوی دوخت خود، این پست را بررسی کنید.

درک الگوهای اندازه بر روی الگوهای خیاطی
شما خواهید دید که نمودارهای اندازه بر روی پوشش الگوی یا دستورالعمل های الگوی دوختی چاپ می شوند و از نام تجاری به نام تجاری متفاوت هستند. این نمودار استاندارد ما است که ما در مجله Simply Sewing استفاده می کنیم اما همیشه باید خودتان را اندازه گیری کنید و نمودار را در الگوی خود بررسی کنید تا اندازه خود را پیدا کنید.

نمودار اندازه دوخت دوخت

چگونه انتخاب کنیم که اندازه الگوی دوزی را انتخاب کنیم؟ اگر چه اندازه گیری های من همه را به همان اندازه الگو نمی سازند، چه؟
هنگامی که اندازه گیری های خود را انجام داده اید، اندازه را از نمودار اندازه بر روی الگوی نزدیک ترین به اندازه گیری های خود انتخاب کنید. اگر بین دو اندازه قرار دارید، بهتر است برای اندازه بزرگتر بروید، بنابراین میتوانید لباس خود را تنظیم کنید تا اگر نیاز دارید کوچکتر آن را تنظیم کنید.

با این حال، افراد به ندرت دقیقا در اندازه های کمر، کمر و ران با اندازه های مختلف الگوی اندازه الگوی مناسب قرار می گیرند، بنابراین انتخاب کردن اندازه برای برش دادن می تواند مشکل باشد. خوشبختانه، همانطور که بیشتر الگوهای لباس پوشیدن چندزمانه می شوند، می توانید ابعاد آن ها را با هم ترکیب کنید تا بتوانید متناسب با شکل بدن خود داشته باشید.

اگر در الگوی خود دارت وجود داشته باشد، آنها را بسته و پین را به محل قرار دهید.
با استفاده از یک قلم رنگی مختلف یا برجسته کننده، یک خط از انتهای خط اندازه گزینشی انتخاب شده خود را به انتهای خط اندازه کمر انتخاب کنید.
 تیک بزنید تا خط خطی انتخاب شده خود را به خط اندازه دور کمر انتخاب کنید.
اگر خط الگوی درست باشد، می توانید آن را با یک خط مستقیم متصل کنید. با این حال، اگر خط منحنی باشد، شکل منحنی الگو را برای اتصال آنها دنبال کنید. شما می توانید یک حاکم منحنی به نام منحنی فرانسوی خریداری کنید که اگر شما ترجیح می دهید این کار را انجام دهید.
هنگامی که شما در خطوط جدید خود کشیده اید، دارت را باز کنید تا الگوی درست تخت شود. به خاطر داشته باشید که هر قطعه یا نشانه الگوی دیگر که ممکن است قطع کرده اید را بیان کنید.
چگونه برای ایجاد یک توالت
یک تیله که به عنوان یک موزن نیز نامیده می شود، لباس تست ساخته شده در پارچه ای ارزان مانند کتان است که می توانید از آن برای اندازه گیری و انطباق یک الگو قبل از اینکه پارچه را به پارچه واقعی خود برشید، استفاده کنید. اگر چه ممکن است به نظر می رسد وقت گیر است، اما واقعا ارزش تلاش و صرفه جویی در وقت و پول خود را با در نظر گرفتن مناسب در این مرحله.

شما مجبور نیستید در فایل زیپ بخوابید یا یک شانه مناسب ایجاد کنید زیرا این می تواند بسته شود، اما اگر شما نیاز به تنظیم هر گونه تنظیم داشته باشید، باید آن را بلافاصله مشاهده کنید. شما می توانید از هر پارچه ای که دوست دارید استفاده کنید - ورق های قدیمی کامل هستند، اما به یاد داشته باشید که شما یک ایده واقعی تر از تمام شدن را می گیرید، اگر یک پارچه مشابه را از لحاظ وزن انتخاب کرده و کششی به آنکه در نهایت استفاده کنید تا لباس نهایی خود را بسازید

مرحله اول: الگوی و پارچه را با روش معمولی برش دهید، اما با استفاده از یک طول کتانی طولانی تر از معمول، بافتن آن را بچرخانید، بنابراین اگر میخواهید هر گونه تغییری را انجام دهید، راحتتر از بین بردن است.

گام دوم: اگر میخواهید بدون نیاز به کف زدن، جایی که آنها به پایان برسد، برش جواهرات، آستین و گردن خود را برش دهید.

گام سوم: پس از انجام آن، آن را امتحان کنید - سپس می توانید آن را برای انطباق بهتر پین کنید و یا هر گونه تغییری در آن ایجاد کنید.

مرحله چهارم: اگر مناطقی وجود داشته باشد که بیش از حد تنگ هستند، پارچه را برداشته و آن را باز کنید تا فضای اضافی اضافه شود.

مرحله پنج: اگر آن را خیلی سست، پین آن را به جا.

مرحله ششم: علامت گذاری هر گونه تغییری که روی آن انجام داده اید، سپس آن را به الگوی مقاله خود منتقل کنید.

گام هفتم: پس از اتمام ساخت لباس واقعی خود را از پارچه انتخابی خود آماده می کنید، دانستید که آن را کاملا مناسب خواهید کرد.

چگونه طول الگوی دوخت را تنظیم کنیم
ساخت لباس خود را کوتاه تر یا کوتاه تر یکی از ساده ترین تنظیمات برای ایجاد یک الگوی است. بسیاری از الگوها دارای دو مجموعه خطوط افقی بر روی آنها هستند، برچسب "طول و یا کوتاه در اینجا"، بنابراین آسان است که ببینید که در کجا این کار را انجام دهید.

اگر الگوی شما اینها را نداشته باشد، می توانید مجموعه خود را از طول و یا کوتاه کردن خطوط بر روی الگوی خود جایی که می خواهید این تنظیم را به دست بیاورید.

چگونه یک الگوی دوختی را طول بکشیم
گام اول: اندازه گیری خودتان (یا به طور ایده آل برای ایجاد یک توالی) برای اینکه چقدر طولانی تر به قطعه الگوی شما نیاز داشته باشید.

گام دوم: برش طول خط / کوتاه برای جدا کردن قطعه الگو.

مرحله سوم: بر روی یک قطعه کاغذ جداگانه یک نوار کمی کوچکتر از عرضی که میخواهید به الگوی اضافه کنید کمی طول بکشد و سپس خط برش را بکشید.

مرحله چهارم این نوار کاغذ را زیر قطعه الگو بین خطوط قرار دهید تا طول قطعه الگوی دقیقا همان مقدار مورد نیاز شما باشد. سوراخ های جانبی را بازتاب دهید تا از یک قطعه الگوی برش به

دیگر به تدریج، اگر آنها در ابتدا خطوط مستقیم نبودند.

مرحله پنج: به یاد داشته باشید که هر یک از الگوی دیگر مربوطه را همانگونه تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر شما جلوی صندلی را بپوشانید، لازم است که لگن عقب را به همان اندازه افزایش دهید. اکنون می توانید از الگوی خود استفاده کنید تا پارچه را با روش معمولی برش دهید.

چگونگی کوتاه کردن الگوی دوخت
گام اول: اندازه گیری خودتان برای اینکه چقدر کوتاه تر شما الگوی قطعه خود را نیاز دارید.

گام دوم: برش طول خط / کوتاه برای جدا کردن قطعه الگو.

مرحله سوم: یک قطعه را در بالای دیگر با مقداری که میخواهید آن را کوتاه کنید، با هم مخلوط کنید، سپس به محل برسید.

مرحله چهارم: سوراخ های جانبی را باز کنید تا به تدریج ادغام شوند یا منحنی شوند، و الگوی شما آماده استفاده خواهد بود. به یاد داشته باشید هر یک از دیگر الگوی های مربوطه را با همان مقدار نیز کوتاه کنید.

چگونگی تنظیم مجذور الگوی دوخت
اکثر الگوهای طراحی شده اند که متناسب با ابعاد "متوسط" - که یک فنجان B است (مطابق سازندگان الگو!). بنابراین، اگر اندازه فنجان شما کوچکتر یا بزرگتر از این باشد، باید الگوی خود را برای تناسب کامل تنظیم کنید. اگر شما یک اندازه الگوی که با اندازه گیری انسداد شما مطابقت دارد، انتخاب کنید، لباس ممکن است به سادگی و سستی بالا نباشد. اگر لباس شما در حال ساخت است کاملا مناسب است پس این ممکن است مهم نیست، اما اگر آن یک آیتم نزدیک قابل تنظیم است، شما نیاز به انجام برخی از تنظیمات.

از اندازه گیری انسداد و اندازه گیری انسداد بالا استفاده کنید و از تفاوت بین آنها استفاده کنید. اگر بیش از 6.5 سانتی متر (21/2) باشد، باید تنظیم کامل سینه را انجام دهید. اگر کمتر از 4 سانتیمتر باشد (11/2 اینچ)، لازم است تنظیم کوچکی از آن را انجام دهید.

چگونه یک الگوی برای یک تنظیم مجدد کامل (FBA) را تغییر دهید

گام اول: اندازه الگو را که با اندازه گیری انبساط بالا و ردیابی آن در اطراف آن اندازه گیری شده است انتخاب کنید و آن را برش دهید (بنابراین شما می توانید الگوی اصلی را بدون برش نگه دارید). تفاوت بین اندازه گیری انسداد و اندازه گیری انسداد بالا، مقداری است که شما باید به الگوی خود اضافه کنید، اما شما باید تقریبا نصف این تفاوت را برای هر قسمت از لباس بپوشید تا یک بار برش داده شود. به عنوان مثال، اگر تفاوت 3cm باشد، لازم است 1.5cm به قطعه الگوی اضافه کنید، زیرا احتمالا در برابر آن کاهش می یابد.

نکته: شما می توانید هر مقاله ای را برای ردیابی الگوهای استفاده کنید، اگر چه از طریق آن می توانید راحت تر ببینید تا مطمئن شوید همه خطوط و علامت ها را ردیابی می کنید.
گام دوم: علامت بوت خود را بر روی قطعه الگو (با اندازه گیری یا نگهداشتن قطعات الگو بر علیه خود) علامت بزنید و از این نقطه سه خط را بیرون بکشید.

A = پایین به کمر یا راست، موازی با جلو مرکز.
B = به سومین قسمت پایین منحنی بازو.
C = به درز جانبی، از طریق مرکز دندانه بارگذاری
D = از خط A در سمت راست به طرف مقابل، حدود یک سوم از راه بالای کمر یا انتهای آن. <FIG 1>

مرحله سوم: با شروع از لبه پایین، خط A را بکشید و سپس در خط B بکشید، درست قبل از پایان متوقف شوید تا لبه کوچکی در کاغذ داشته باشید.

مرحله چهارم: شروع به درز سمت، برش در طول خط C بکشید، درست قبل از پایان، به عقب بر گردید تا یک لولۀ کوچک ایجاد کنید.

مرحله پنجم: با توجه به اینکه قطعه برش را بر روی یک قطعه جدید از کاغذ الگوی قرار دهید تا الگوی جدید خود را بسازید. نوار مرکزی جلو به کاغذ به آن را نگه دارید در محل. تقسیم بندی قطعات را در خط A تقریبا نصف تقسیم محاسبه شده خود را بین بوت بالا و مجلسی بپوشانید. این توسط فلش ​​در نمودار نشان داده شده است. همانطور که قطعات کاغذی لولایی است، خطوط B و C نیز باز می شود تا فضاهای بین آنها برای نوک تیز جدید ایجاد شود. <FIG 2>

2 Sewing patte bust adjustments 1-2

مرحله ششم: برش خط D را بچرخانید و آن را پایین بیاورید تا با کمر یا راست روبرو شود، چون این حرکت به سمت پایین حرکت میکند.

گام هفتم: پین یا نوار این قطعات را به مقاله الگوی زیر بکشید تا آنها را به طور امن در محل نگهداری کنید.

گام هشتم: در اطراف قطعه الگوی متحرک خود حرکت دهید، تا جایی که می توانید از مرکز به جلو برسید، تا با کمر یا انتهای آن روبرو شوید. <شکل 3>

ترسیم مجدد بوت جدید
گام اول: حالا شما نیاز به جرقه جدید جرقه بزنید. خط را از نقطه قاعده به درز سمت را از طریق مرکز بخش باز شده زمانی که خط C را از هم جدا کرده اید، قرعه کشی کنید.

گام دوم: علامت یک نقطه 2cm (3/4in) از نقطه قاعده در امتداد این خط برای قله جدید دندانه.

مرحله سوم: پایه های دندانه دار را از این آپتید جدید دندانه ای به جناغ های جانبی که پایه های دندانه دار اصلی شروع شده اند، بکشید. <شکل 4>

2 Sewing Patte Bust adjustments 3-4

مرحله چهارم: درزهای جانبی را بازتاب دهید تا آنها در خط مرکزی بین پاها قرار گیرند. <شکل 5>

مرحله پنج: شما هم اکنون می توانید قطعات الگوی برش خود را برداشته و قطعه الگوی تنظیم شده زیر را نشان دهید. در اطراف این کار را بکشید و از لباس آن استفاده کنید.

چگونگی تغییر الگوی دوخت برای تنظیم مجدد کمر (SBA)
این همان طور که در FBA انجام می شود اما در معکوس است.

مرحله اول: خطوط را روی الگوی خود بکشید و آنها را همانند مراحل سه و چهار FBA برش دهید. اما، به جای باز کردن خطوط A و B، آنها را به سمت راست تقسیم می کنند و نیمی از تفاوت بین سینه و سینه شما را می پوشاند. خط C هنگامی که شما صاف کردن خط A به هم متصل می شوند. <شکل 6>

2 sewing patte Bust adjustments 5-7

گام دوم: برش را بر روی خط D بکشید و آن را حرکت دهید تا با کمر یا انتهای آن روبرو شود، زیرا این حرکت به سمت بالا حرکت می کند. قطعه قطعه الگوی متحرک خود را قرعه کشی کنید.

گام سوم: باز کردن جرج بوش همانند FBA.

مرحله چهارم: با کشیدن یک خط از زیر دست به مرکز دندانه، سپس یکی دیگر از آن را به کمر بکشید. <شکل 7>

دوختن : قدم بعدی
 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 179
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 19:14 | نویسنده : admin |

آیا شما تازه به لباس پوشیدن و یا تعجب که در آن شروع کنید؟ ما برای کمک اینجا هستیم! سری جدید مدرسه دوختی ما مجموعه ای از کارگاه های مجازی مجازی برای پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد چگونگی شروع به ساخت لباس های خود است.

در قسمت اول، ما از طریق مبانی چگونگی اندازه گیری بدن خود (یا حتی بهتر از یک دوست برای کمک به شما) صحبت می کنیم.

قبل از اینکه هر پروژه کاری را شروع کنید همیشه قبل از انتخاب اندازه الگوی خود، خود را اندازه گیری کنید. اندازه آن می تواند تا حد زیادی از الگوی به الگو و نام تجاری به نام تجاری متفاوت باشد، بنابراین فقط فرض کنید شما یک اندازه خاص هستید. قبل از اینکه وقت خود را صرف آرایش کردن یک لباس جدید کنید، وقت آن است که در این مرحله ارزش داشته باشید. برای راهنمایی ضروری برای انجام اندازه گیری های خود، از جمله چگونگی اندازه گیری کمر، چگونگی اندازه گیری inseam (داخل پا) و نحوه اندازه گیری مجدد بوت، پایین بروید.

جدول "اندازه گیری های بدن من" رایگان را برای ثبت یافته های خود ثبت کنید
راهنماهای مبتدی جدید را به دوختن لباس های خود مرور کنید
چگونه می توان الگوهای دوخت برای بتس کامل را تغییر داد
پس بزن بریم! ما شما را از طریق چگونگی انجام تمام اندازه گیری های بدن خود را در زیر، و سپس آنها را با نمودار اندازه نمونه ما مقایسه کنید تا تمرین کنید که کدام اندازه را انتخاب کنید. معمولا اندازه قطعه الگوی دوختی که در قالب طرح یا در داخل ورق دستورالعمل چاپ شده است، را انتخاب کنید.

راهنمایی های بالا برای چگونگی اندازه گیری بدن شما
زیر لباس خود را اندازه گیری کنید و ترجیحا در سینه بند که زیر لباس خود را پوشانید، این می تواند کمی اندازه گیری را تغییر دهد.
برای دقت، از اندازه نوار پارچه استفاده کنید، زیرا در اطراف بدن منحرف می شود.
اگر شما در مقابل یک آینه ایستاده اید، می توانید خود را اندازه گیری کنید، اما برای بهترین نتایج از یک دوست درخواست کمک می دهید تا بتواند میزان نوار را بررسی کند و در مکان های مناسب نشسته باشد.
اطمینان حاصل کنید که اندازه گیری نوار در اطراف شما محکم است، اما خیلی تنگ نیست.
"کدام اندازه گیری های معمولی لازم است؟"
اندازه گیری های زیر را با دقت انجام دهید و جدول اندازه گیری های بدن من را دانلود کنید تا یافته های خود را ثبت کنید.

How to take your bust measureuments, inseam measurements and waist measurements

سینه بالا / قفسه سینه: در پشت، مستقیما زیر دست و بالای سینه.
سینه: تقریبا کامل ترین قسمت سینه خود را، در مرکز نوک پستان خود قرار دهید.
نقطه سینه: هنگام استفاده از سینه بند، نوک پستان خود را با لباس پوشیدید.
دور کمر: کمربند طبیعی خود را، که در آن شما را به سمت خم شدن.
لگن: در اطراف کامل ترین و گسترده ترین قسمت ران و پایین شما قرار دارد.
کمر پشت: از بالای ستون فقرات خود را در پای گردن خود را به کمر طبیعی خود را.
ارتفاع: در مقابل دیوار بدون کفش قرار دهید و از بالای سر خود را به کف اندازه بگیرید.
گردن: دور گردن خود را در کامل ترین آن.
شانه: از گردن به جایی که بند شانه در یک لباس باشد.
بازو: از جایی که بند شانه به مچ دست شماست.
در داخل پای / inseam: از زیر درختی تا کف.
خارج از پا: از کمر به کف خود.
جبهه جبهه: از زیر درختی تا کمر و یا هر جایی که میخواهید کمربند خود را ببندید.
 خودشه!
شما این را داشته اید هرچه زودتر می توانید با اطمینان اندازه گیری کنید، هر چه زودتر می توانید یک الگوی دوختی را بچرخانید و از کمد لباس دست ساز خود شروع کنید.

همچنین در این سری: بعدا بعد از این ماه، از دست دادن نحوه تنظیم الگوی مناسب و راهنمایی ضروری ما برای برش الگو.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 159
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 19:06 | نویسنده : admin |

ما هیجان زده هستیم که با اولین پست در سری مهارت های خیاطی ماشین ما شروع کنیم! این هفته ما با راهنمایی هایی برای مبتدیان کامل شروع می کنیم. این برای شماست اگر شما یک ماشین داشته باشید اما مطمئن نیستید کجا شروع کنید. برای پیدا کردن چگونگی استفاده از یک ماشین دوخت گام به گام به ادامه مطلب بروید - آماده شوید قلاب کنید! ما شما را از طریق قسمت های مختلف دستگاه شما صحبت می کنیم، سپس از طریق اصول اولیه دوختن با آن ادامه دهید. چشمان خود را در هفته های آینده به وبلاگ خود بچسبانید، همانطور که در این آموزش شروع می کنیم با راهنمایی های جدید برای sewists جدید، و نشان دادن نحوه استفاده از تکنیک های مختلف از دوخت مواد مختلف به اضافه کردن دکمه ها و زیپ ها.

شروع کنیم! به ماشین خود می گویید
این که آیا شما یک تازه وارد یا یک مبتدی نسبی هستید که می تواند با تجدیدنظر انجام شود، در اینجا راهنمای بالا به پایین برای کمک به راه خود را در اطراف دستگاه خود پیدا کنید. ما تضمین می کنیم که شما پروژه های خود را در کنار هیچ زمان اجرا می کنید! شما مارک های مختلف و انواع دستگاه را کمی متفاوت خواهید یافت، اما آنها قسمت های مشابه مشترک را دارند - هنگامی که شما باید میدان های اصلی یک دستگاه را بدانید، شما می توانید آن را آسان تر برای کار کردن که در آن هستند دستگاه خود را برای راهنمایی ما به بیت های پایه ای که باید بدانید، بخوانید، و سپس شما را از طریق سرگرم کننده بچرخانید: دوختن!

نحوه استفاده از نمودار دوخت ماشین

1 سوزن
سوزن دوختن ماشین در داخل و خارج از پارچه بدون رفتن به تمام راه را به عنوان آن را در دست دوخت. اکثر ماشین آلات با یک سوزن در حال حاضر در محل آمده است، اما کتابچه راهنمای شما نشان می دهد که چگونه آن را برای یکی دیگر از مبادله. سوزن های استاندارد معمولا 75 یا 80 اندازه (اندازه انگلستان) هستند. برای کارهای سخت تر، مانند دوختن جین یا پرده های بسیار سنگین، تعداد بیشتری را برای 110 یا 120 انتخاب کنید. هنگامی که پارچه های زیبا مانند organza یا یک پرده خالص خیاطی را بپوشید، از اندازه مناسب 60 استفاده کنید. وقتی پارچه را بخرید، ارزش دارد که سوزن بهترین کار برای این کار باشد.

2 پا
این پیوستگی فلزی است که زیر سوزن شما قرار دارد و پارچه شما را در محل نگه می دارد. در اطراف شما یک اهرم برای حرکت آن را به بالا و پایین پیدا کنید. هنگامی که پارچه را بر روی آن قرار دهید، آن را بالا ببرید و آن را به عقب بر گردانید تا پارچه را در زمان خیاطی خود بپوشانید. پا پایه پایه یکی از مواردی است که بیشتر از آن استفاده می کنید، هرچند از دهن کج فانتزی برای بستن زیپ ها و ایجاد ضربه های پاشنه ای، ده ها مورد خاص وجود دارد.

3 بابین
در ماشین ما، حباب زیر پوشش خارجی ماشین پنهان است. این پلاستیکی کوچک و یا گرد و غبار فلزی است که در یک مسکن ویژه زیر منطقه دوخت، زیر پایه و سوزن قرار دارد. راهنمای کتابچه راهنمای دستگاه خود را بررسی کنید تا دقیقا چگونگی بارگذاری بوبین خود را پیدا کنید. هنگامی که بارگذاری می شود، موضوع ناقص و موضوع تغذیه بالا برآورده می شوند تا هر دوخت را تشکیل دهند.

4 موضوع خوراک
دروگر نخی شما در بالای دستگاه نشسته است. آن را از طریق یک سری از کانال های شماره و حلقه قبل از آن به سوزن می رسد. این باعث می شود تنش حتی موضوع و اجتناب از پیچ خوردگی. دستگاه شما دارای شماره گیری شماره ای است که می تواند برای تنظیم تنش به عنوان پارچه مورد نیاز خود را افزایش داده یا کاهش دهد.

5 تنظیم تنش
تمام ماشین های دوخت دستی دارای یک دستگیره یا شماره گیری مثل این می باشند، که به شما اجازه می دهد که تنش سفت خود را تنگ و یا تنگ کنید. تنش موضوعی که شما نیاز دارید، بر اساس مواد مورد استفاده شما متفاوت است - چند لایه پارچه و اینکه چقدر ضخیم است (پارچه جین یا اثاثه یا ابریشمی نیاز به تنظیم تنش متفاوت برای مثال از پنبه). بعدا در این سری از تیراندازی به مشکل تنش وارد میشویم، اما وقتی شروع میکنید، کتابچه راهنمای دستگاهتان را بررسی میکنید و باید به شما بگویم که چه تنظیماتی را باید شروع کنید.

6 انتخابگرفتن
شماره گیری، سوئیچ ها، دستگیره ... روش استفاده شده برای تغییر نوع کوپه بین ماشین ها متفاوت است، اما اصل همان است. برای اکثر پروژه ها، همه چیز که نیاز دارید، پایه مستقیم و زیگزاگ است. هنگامی که شما بیشتر با تجربه هستید، می توانید برخی از بخیه های تزئینی خود را که دستگاه شما ارائه می دهد، امتحان کنید.

7 طول دوختن
یک شماره گیری یا دستگیره، شما را قادر می سازد طول ساق های خود را تغییر دهید، چه از لحاظ مستقیم، بخیه، و یا هر الگوی دیگر. طول سوزن طولانی برای ایجاد خطوط خطوط سریع مفید است. برای دوخت به طور منظم، هدف را برای طول حدود 2 یا 2.5، که به اندازه کافی قوی برای بسیاری از درز معمولی است.

8 چرخ دستی
از چرخ دست استفاده کنید تا سوزن را به صورت دستی و به صورت دستی حرکت دهید. این برای کنترل خط دوخت در لکه های تنگ و گوشه ضروری است. برای جلوگیری از گرفتن موضوع یا پیچ خوردن، مطمئن باشید همیشه چرخ را به سمت شما چرخانده باشید. هنگامی که پیچ و خم موشک، در برخی از ماشین آلات شما نیاز به از بین بردن سوزن عمل با کشیدن چرخ دست، اما نه همه. برای یادگیری دقیقا چگونگی انجام این کار را بر روی دستگاه خود، با راهنمای خود مشورت کنید.

توجه داشته باشید سریع در مورد عرض سات: گاهی اوقات این عملکرد ساخته شده است و دستگاه به طور خود تنظیم خود را با تغییر نوع سرپوش. بنابراین برای دستگاه ما بالا، شما نمی توانید یک شماره را برای تنظیم عرض سوز را ببینید، اما اگر دستگاه شما یک شماره گیری داشته باشد، عرض را در 0 برای سوزن راست بگذارید زیرا سوزن نمی کند

نیاز به حرکت از طرف به سمت. برای تمام سوزن های دیگر، عرض را به صورت مورد نیاز تنظیم کنید، ابتدا روی یک قاشق از پارچه تمرین کنید.

9 دوختن معکوس
اکثر ماشین ها یک دکمه یا سوئیچ دارند که شما را قادر می سازد تا در جهت معکوس دوخت. حتی ماشین های قدیمی باید یک روش برای بمب گذاری معکوس داشته باشند. این بهترین روش برای شروع و پایان دادن به خیاطی است - همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که چندین سانتی متر برای جلوگیری و برگشت به عقب برای ایمن کردن موضوعات خود بکشید.

10 روشن / خاموش سوئیچ
این ممکن است واضح باشد، اما قبل از شروع به دوختن، شما باید دستگاه را روشن کنید! برای اکثر ماشین ها، این یک نور کوچک در بالای سوزن به شما کمک می کند تا دوختتان را ببینید. هنگامی که شما فعال شده اید، لازم است از پدال پایینی که به دستگاه متصل شده است استفاده کنید و روی زمین قرار گیرد تا سوزن حرکت کند. پدال حساس به فشار است، به طوری که فشار ملایم باعث باند آهسته می شود، در حالی که سخت تر فشار دادن موتور سریعتر اجرا می شود. بعضی از ماشین ها دارای کنترل سرعت جداگانه ای هستند که به شما امکان کنترل بیشتر بر سرعت شما را می دهد.

ماشین بخیه گام به گام
قبل از شروع به دوختن، لازم است دو چیز مهم را انجام دهید: سوزن و سوزن اصلی را بچرخانید و موضوع را بچرخانید تا بتوانید 2 نخ را بر روی دستگاهتان ببینید - موضوع بالا و نخ ریسی. کتابچه راهنمای شما باید از طریق گرفتن موضوعات خود به جای شما صحبت کند. حالا وقت آن است که دوختن

چگونگی استفاده از یک ماشین دوخت گام 1

مرحله ی اول: پا را برداشته و پارچه را زیر آن قرار دهید تا جایی که می خواهید دوخت را بکشید. احتمالا دستگاه شما دارای یک راهنمای نشانگر بر روی صفحه است که راهنماهای اندازه گیری را برای کمک هزینه های جوش می دهد. این راهنما را با لبه پارچه خود خط کنید.

چگونگی استفاده از دو مرحله ماشین دوخت

گام دوم: همانطور که سرعت دوخت خود را با پدال پا کنترل می کنید، پارچه را تحت پایه فشار قرار دهید. اگر متوجه شدید که باید پارچه را با کشش کمی بیشتر حفظ کنید، آن را در مقابل و پشت پا نگه دارید و از آن عبور کنید.

چگونگی استفاده از یک ماشین دوخت گام 3

گام سوم: بدون زدن رشته خود، یک گوشه را آسان می کند. اطمینان حاصل کنید که سوزن درون پارچه در نقطه ای است که باید به آن چرخید، سپس پای خود را بالا بیاورید و پارچه را به جهت جدید بچرخانید. پایین پا و دوختن

چگونگی استفاده از یک ماشین دوخت گام 4

مرحله چهارم: پس از انجام خطوط دوختی خود، با ساختن چند بخیه به جلو و عقب بر روی خط خود، ایمن را به پایان برسانید. با سوزن در موقعیت بالا، پا را فشار دهید و پارچه خود را بیرون بکشید. موضوعات هنوز متصل می شوند، بنابراین آنها را خاموش کنید.

مهارت های خود را افزایش دهید
این مقاله بخشی از مجموعه مهارت های دوخت ماشین ما است. برای سه هفته آینده، ما مجموعه ای از آموزش های این وبلاگ را در اختیار شما قرار می دهیم تا دستگاه خود را به شکل شلاق بچرخانید. این هفته ما شروع به دوختن برای مبتدیان می کنیم اما هفته آینده برای مراحل بعدی به ما می پیوندیم و در هفته سوم ما در مورد چگونگی استفاده از دستگاه خود به سطح بعدی نگاه خواهیم کرد! و چه راهی بهتر برای امتحان کردن مهارت های جدید خود را نسبت به یک ماشین جدید با نام تجاری جدید و شیک؟ ما مجموعه مهارت های ارتقاء خود را فقط یک طعم از مشاوره تخصصی و پروژه های جدید خیاطی است که شما می توانید در مجله Simply Sewing پیدا کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 201
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 18:48 | نویسنده : admin |

در حالی که خرید پارچه یکی از بزرگترین لذت های زندگی (FACT) است، انواع مختلفی از پارچه های لباس پوشیدن در دسترس است گاهی اوقات می تواند ترسناک هنگامی که شما در حال تلاش برای کشف نوع مناسب برای پروژه بعدی خود را. برای خوردن غذاهای مختلف و دنیای کشف در انتظار شما هستیم، و ما برای کمک به اینجا هستیم. ما یک راهنمای دستی Know Your Fabric را در شماره 20 مجله قرار داده ایم که شامل برخی از رایج ترین پارچه ها است و ما یک راهنمای دقیق فنی را در اینجا برای شما به منظور دانلود و مراجعه به بعدی آماده کرده ایم. زمانی که شما با انواع پارچه روباه می شوید.

به راحتی پارچه های دوزی را می دانید guideFabrics از انواع مختلفی از الیاف، طبیعی یا انسان ساخته شده است که بر نحوه رفتار آنها تأثیر می گذارد. پارچه ها را می توان بافته شده، غیر بافته شده و knitted، که بر وزن آنها، drape و کشش تاثیر می گذارد. برای اضافه کردن یک عنصر اضافی به مخلوط، بسیاری از پارچه ها را می توان در وزن های مختلف نیز خریداری کرد.

اگر شک دارید، با فکر کردن درباره چیزی که میخواهید پارچه خود را انجام دهید، شروع کنید و یکی از آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما در حال ساخت یک لباس تابستانی هستید، می خواهی چیزی سبک وزن داشته باشی - ما می خواهیم یک فیبر طبیعی بافته شده از قبیل پنبه ای که تنفس است، اما فیبر مصنوعی اضافه شده را به آن اضافه کنیم، مانند چلسی.

همیشه قبل از اینکه بخوابید، احساس خوبی داشته باشید و پارچه را ببینید، اما با بسیاری از مغازه های آنلاین وسوسه انگیز آنجا، ممکن است این فرصت را نداشته باشید. بنابراین، اکنون راهنمای تخفیف پارچه رایگان ما را دانلود کنید و با اطلاعاتی که لازم است همیشه پارچه ای مناسب پیدا کنید مسلح خواهید شد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 179
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 18:44 | نویسنده : admin |

جدید به دوختن و به دنبال راهنمایی مفید برای به دست آوردن نتایج بهتر از چرخ خیاطی خود را؟ ما این لیستی از نکات را برای مبتدیان برای خیاطی در اختیارتان قرار داده ایم تا درسهایی را که ما در طول راه آموخته ایم به اشتراک بگذاریم! این پست بخشی از سری وب ما مهارت های دوخت ماست. ما تا چند روز آینده در وبلاگ قرار می دهیم تا این مجموعه در ماه مه به پایان برسد. بنابراین، این فضا را تماشا کنید و در فیس بوک، توییتر و Instagram نیز به دنبال نکات و ترفندهای بیشتری باشید.

1 فکر می کنم!
استفاده از همان رنگ موضوع در بالا و پایین spools برای بسیاری از خیاط - فقط استفاده از رنگ های مختلف زمانی که شما در حال ایجاد دوخت های تزئینی.

2 موضوعات را برای تنش حتی با هم مقایسه کنید
استفاده از همان نوع (یا "وزن") موضوع در بالا و پایین گردو، به عنوان این به شما کمک می کند تا تنش بیشتر حتی شما را بخیه.

3 پارچه خود را آماده کنید
همیشه اطمینان حاصل شود که پارچه تخت و صاف است، زیرا شما می توانید دوخت نتر را دریافت کنید. قبل از شروع به دوخت کردن، تمام پارچه های خود را فشار دهید، یک قانون خوب برای کار کردن است.

4 یک نمونه آزمایشی را امتحان کنید
همیشه بخیه های چند بر روی یک قاشق تزیینی از همان پارچه ای که قبل از شروع به استفاده از آن استفاده می کنید کار کنید تا مطمئن شوید که تنش درست است. موضوع و پارچه های مختلف نیاز به تنش های مختلف دارند. اگر بخیه های چسبیده یا بیش از حد تنگ باشند، لازم است که تنش را تغییر دهید تا حلقه بالا و پایین به صورت یکنواخت روی دهد. دستورالعمل دستگاه خود را بخوانید تا ببیند چگونه تنش را تغییر می دهد به عنوان هر ماشین متفاوت است.

5 صاف کردن
مهمترین چیز در مورد بسیاری از دوختن ماشین، دوخت مستقیم است. ماشین آلات با خطوط اندازه گیری مشخص بر روی صفحه سوزن ظاهر می شوند - لبه پارچه خود را در امتداد آن نگه دارید تا به عنوان یک خط مستقیم تضمین شود. با آرامش بخوابید و با افزایش اعتماد به نفس، سرعت خود را افزایش دهید.

6 چگونه می توان منحنی های شسته و رفته را پیدا کرد
اگر منحنی ها را بچرخانید، به آرامی بچرخانید و به تدریج پارچه را با استفاده از دو دست راحت کنید تا یک خط منحنی خالص بچرخید.

7 آن را پاک کن
فراموش نکنید که دستگاه خود را به طور منظم تمیز کنید زیرا پاشنه زیر دندان ها گرفتار می شود و این باعث می شود که دستگاه شما به راحتی کار کند. کتابچه راهنمای شما به شما این امکان را میدهد که چگونه صفحه سوزن را حذف کنید و همه پاشیدن آن را از بین ببرید. چرخ خیاطی خود را به طور مرتب سرویس دهی کنید یا اگر احساس نمی کنید که همانطور که در حال سوزاندن است - تفاوت زیادی می کند! برای پیدا کردن نزدیک ترین سرویس ماشین یا تعمیرگاه خود به اینترنت مراجعه کنید، یا از توصیه های خود در یک فروشگاه پارچه بخواهید.

8 پوشش
وقتی که از آن استفاده نکنید، گرد و غبار خود را حفظ کرده و از حوادث محافظت کنید، دستگاه دوخت خود را بپوشانید. با مهارت های جدید پیدا شده شما حتی می توانید پوشش زیبا خود را!

9 برای دستیابی به بهترین نتایج، با سوزن های خود بازی کنید
نگاهی به تمام بخیه های مختلفی که ماشین شما می تواند انجام دهد و راهنمای شما را بخواند، که به شما می گوید که با آنها چه کار می کنید. در اغلب موارد، شما تنها از دوخت مستقیم برای دوخت و دوخت استفاده می کنید، اما دوختن زایگ زاگ را می توان به همان اندازه مفید دانست - برای کار در امتداد لبه یک پارچه فوق العاده است تا جلوی آن را بگیرد. شما می توانید طول و عرض zig-zag را با استفاده از شماره گیری ماشین خود تغییر دهید، بنابراین آن را با توجه به وزن پارچه خود تنظیم کنید. دوختن زایگ زاگ را نیز می توان برای دکوراسیون استفاده کرد تا یک عمل برای دیدن اثرات متفاوتی که دوست دارید داشته باشید.

10 همه چیز در مورد سوزن است
سوزن خود را به طور مرتب تغییر دهید - با استفاده از آنها بی صدا می شود و دستگاه شما هم نخواهد خورد. اطمینان حاصل کنید که سوزن های درست برای دستگاه شما را خریداری می کنید. شما شگفت زده می شوید که چرا چندین بار می توان با شکستن ماشین های دوختنی ثابت کرد که چرا سوزن را عوض می کنید!



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 223
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 18:43 | نویسنده : admin |
<< مطالب جدیدتر مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By SlideTheme :.